Kinderdagopvang De Klimop

Dagopvang voor kinderen van 0 tot 4 jaar

Kinderopvang Kleinrijkje biedt dagopvang voor kinderen van 0 tot 4 jaar. Sinds het voorjaar van 2023 heeft de opvang een eigen ruimte in basisschool de Klimop en heet Kinderdagverblijf de Klimop.

Fijne, vertrouwde plek

Bij Kinderdagverblijf (KDV) de Klimop snappen we dat opvang veel meer is dan opvang alleen. Een kind is continu in ontwikkeling en heeft behoefte aan een fijne vertrouwde plek. Bij kinderdagverblijf de Klimop bieden we deze plek, waar iedereen zich thuis voelt en met plezier naartoe gaat. Om uw kind de juiste ontwikkelingsmogelijkheden te kunnen bieden, werken we samen met de Klimop. We sluiten de thema’s in de kleutergroepen aan bij die van het kinderdagverblijf.

Bij kinderdagverblijf de Klimop staat uw kind altijd centraal. De behoeftes, ontwikkeling en veiligheid van uw kind is voor ons het allerbelangrijkste. Daarom werken we met kleine groepjes. Ervaring leert dat dit zowel voor uw kind als voor onze pedagogisch medewerkers veel prettiger is. Zo krijgt uw kind alle aandacht die het nodig heeft.

Hier vindt u meer informatie over het kinderdagverblijf, inschrijving en de tarieven.

Kinderdagverblijf de Klimop
Rembrandtstraat 27