Betrokken

Wij willen weten hoe het écht met uw kind gaat. We vinden het belangrijk om de persoonlijke talenten van het kind te ontdekken. Hiervoor stellen we uitdagende en haalbare doelen vast. Om deze doelen te bereiken, zetten we passende begeleiding in. Zo gaan we met uw kind in gesprek over waar hij of zij zich in wil ontwikkelen. We bespreken hoe uw kind kijkt naar het leren en maken uw kind verantwoordelijk voor het leerproces.

Leren van en met elkaar staat bij ons centraal. Soms pakken kinderen het leren samen op, zodat ze elkaar verder kunnen helpen. Dit noemen wij tutorleren. Dit is een manier van samenwerken en leren in één.

We helpen uw kind om een groeimindset te ontwikkelen. Daarin vinden wij de samenwerking en input uit gesprekken met uw kind, u als ouders en school belangrijk. Dit noemen wij ook wel de educatieve driehoek.

Gelijke kansen is ongelijke aanpak