Basisschool de Klimop

Rotterdam

directie@klimoprotterdam.nl
010 466 68 95

Onze kinderen zijn belangrijk en dat bent u als ouders ook voor ons. We vinden het fijn om u te kunnen ontvangen in onze school. Zo kunnen we elkaar leren kennen.

Zeker als u uw kind wilt aanmelden op het Kindcentrum of onze school, is het fijn om eerst de sfeer te komen proeven. Op De Klimop leren we van elkaar, we spelen en bewegen en geen dag is hetzelfde. We zijn een gezellige school en gebruiken moderne leermiddelen.

We nodigen u dan ook graag uit voor een rondleiding. De directeur, Philippine van Kooten, vertelt u dan meer over het dagelijks onderwijs op De Klimop.

Contact met kinderopvang of peuterspeelzaal

Wilt u contact met de kinderopvang of onze peuterspeelzaal? Dan kunt u daarvoor deze telefoonnummers gebruiken.

Kinderdagopvang en BSO De Klimop
(KleinRijkje)
06 860 577 64
Peuterspeelzaal De Klimop
(KindeRdam)
010 303 94 58
Sportieve Tussenschoolse Opvang
(Het Talentenhuis)
06 285 673 70

Wij vormen een Kindcentrum en zijn met elkaar gehuisvest in één gebouw.

Onze koffie en thee staan al klaar. Komt u ook eens langs op De Klimop voor een vrijblijvende rondleiding?
Graag tot ziens op De Klimop!